marianne-in-spanje.reismee.nl

Op reis in eigen land

Lieve allemaal,

Ik vind het weer tijd voor een reisje!

Morgen vertrek ik voor een reis naar het noorden van Spanje. Ik heb al van zovelen gehoord dat het daar zo mooi is, dus dat gaan we dan maar eens met eigen ogen bekijken!

Het is weer een compleet nieuwe ervaring om zomaar een datum te prikken en dan in de auto te stappen en maar te zien waar ik allemaal terecht kom.

Het is hier een hittegolf, dus eigenlijk wel een geschikte tijd om naar wat koelere oorden te vertrekken. Ik rijd via Zaragoza richting San Sebastian en dan westwaarts. Eerst langs de kust en dan wat meer landinwaarts. Ik kom langs idyllische vissersplaatsjes, spectaculaire berglandschappen in de Picos de Europa en ik ga me natuurlijk helemaal bezatten in de wijnstreek Rioja!

Ik heb niks geboekt, dus het is echt “go with the flow”

Ik ga geen ellenlange historische verhalen op het blog zetten. Wil je meer weten van de plaatsen waar ik langs kom, dan kun je goed terecht bij Wikipedia en Google.

Ik wil jullie wel graag deelgenoot maken van mijn persoonlijke ervaringen daar.

Ik vind het erg leuk als jullie weer met mee reizen. Heb je er geen zin in, dan weten jullie de delete knop te vinden toch?

Hasta pronto

Travellady Marianne


Reacties

Reacties

Nanda

Ha reislustig persoontje,
Ik ga je volgen. Je kunt je belevenissen altijd zo smeuïg opschrijven.
Goeie reis!

Nelleke

Geniet er weer van! Leuk om je weer te volgen.
Groetjes Nelleke

Monique

Nou, daar gaat ze weer. Zoekt ze niet de warmte dan maar naar koelere oorden.
Gooi er maar veel alcohol in dat kan daar vast omdat het niet zo warm is.
Veel plezier.

Suus

Tuurlijk ga ik u weer volgen! Ben heel benieuwd?.
Heel veel plezier en veilige kilometers!
Liefs?

Ria

Fijne reis en ben benieuwd weer.


????

Ina

Je hebt helemaal gelijk om je horizon weer te verbreden.
Vergeet het Guggenheim museum niet in Bilbao. Hoorde van vriendin dat deze de moeite waard is.

Ina

Marianne heb je op buienradar gezien dat het in Zaragoza 40 gr ☀️wordt?

loekie

ja hoor op de laptop doet hij het wel.
veel plezier en doe voorzichtig.

Paulien

Leuk om je weer te volgen! Veel reisplezier!
Je hebt toch wel airco in de auto hè?
Doe voorzichtig! Liefs

Irca

Veilige kilometers, ik ben weer benieuwd naar de verhalen,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!